Friday, April 10, 2009

RoBoCoN 2009

Berminggu-minggu bertunkus lumus bekerja menyiapkn robot lastly on 31st JAN 2009 robot kami JAD Batch 4 turun ke gelanggang beradu kehebatan robot masing2. Memang bnyak kenangan pahit,manis yg xleh dilupakan.. tangis dan tawa menghiasi perjalanan ke 31Januari2009. Alhamdulillah ROBOCON TAIKAI berakhir dgn jayanye..





end of event..pic of jad batch4 family,senseitachi n TAtachi^^


Alhamdulillah..walaupon x mnang tp x snke kami dpt Technical Award

hmmm...ni mse kat bengkel
laju taw robot kitorg just mslah angle kt bhg arm je klo x msti dh johan..hehe:P



sayg kt my robot.. seb baek dpt tec award klo x msti mngamuk mamat sombong tu!

Banyak bender yg huda belajar,erti persahabatan,toleransi dan mcm2 lagi...nak meluah perasaan cket,walaupon kite hebat jgnlah berlagak..kalau kite bekerja dalam kumpulan mesti ade perasaan hormat antara satu sama lain,bukan awak sorg je yg buat keje tu ahli yg lae pon buat juga...cuma mereka buat apa yg mereka mampu...jgn ikutkan hati je bile nak marah..lagi2 klo awak tu ketua..jgnlah nk mengungkit kerja yang awak buat,kalau x ikhlas baek jgn buat..last but not least,jgnlah brlagak sgt..nnti Allah tarik balik nikmat yg Dia bg tu bru awak tau langit tu tinggi ke rendah..Wallahu'alam

2 comments:

sakura_heart said...

bestnye tgk korg ramai2...
rindu~

haslini said...

waaaa...ini mmg satu luahan hati yg cukup mantap dari huda utk smbody...hahahaha...
caya la huda..kikiki